Livsfortællinger, udvikling fra ung til gammel

Vi fortjener alle en god fortælling om vores liv. Mere af det gode liv.

Det gode liv ændrer sig hele tiden. Måske er nøjsomheden på mode igen? Måske er det en god ide at lære at koge havregrød? Hvorfor er genbrug moderne? Bliver vi lykkeligere af enkelhed? Og ikke mindst hvad er det gode liv? Et liv med mening? Hvordan får vi mere af det? Foredraget er med oplæsning af enkelte kapitler fra bogen “Niels Peters sidste rejse” af Bodil Johanne Jørgensen.
Varighed: 2×45 min. plus evt. pause.
Udstyr: Mikrofon og projektor.

Bodil Johanne Jørgensen
Jeg er foredragsholder, forfatter og globetrotter. Jeg har skrevet syv bøger og holdt foredrag og undervist i mere den 25 år. Jeg har rejst verden tyndt. Testet 118 lande. Mange af dem flere gange. Oprindelig uddannet revisor og ledelsesrådgiver. Jeg elsker at dele mine oplevelser med andre. Hjemmeside: www.bjraadgivning.dk