Musik, sang og teater. Klaver

Husker du “lørdagspigerne” fra radioen i 50’erne?

Her er dømt ægte 50’erstemning! Få et genhør med alle de gode, gamle hits som: “Hele ugen alene” og “Vovsen i vinduet”.

Sangene synges af Lis Rytter og Gudrun Wisler, som har sat alle sejl til med 50’erkjoler, ditto sko og frisurer.

Med Søren Riis på piano snupper vi lige et par timer, hvor vi føler os som 18-årige igen og synger med af hjertens lyst. Hvis publikum ønsker det, tager vi også gerne nogle Bakkesange med på programmet.
Varighed: 2×30 min. plus pause.
Udstyr: Ingen krav.

De glade syngepiger

ved Lis Rytter, Gudrun Wisler og Søren Riis.

Trekløveret Gudrun, Lis og Søren leverer underholdning, man kun kan blive glad af. Der synges med af hjertens lyst, når Søren slår tonen an, og de to syngepiger indtager lokalet med sange, vi alle kender! De 3 elsker at lade deres musikglæde smitte af på publikum. Søren har spillet i mange år, og Gudrun og Lis har lavet revy og variete i en årrække.