Musik, sang og teater. Klaver

Store mænd i dansk pop 1950-1970

Et syng-med-foredrag baseret på en vifte af udødelige klassikere fra nogle af dansk populærmusiks mandlige sværvægtere fra dansk pops guldalder 1950-1970.

Nogle af kunstnerne er store i både bogstavelig og overført betydning – og andre er store i mere kunstnerisk forstand. Det er kunstnere som P.H., Four Jacks, Gustav Winkler, Bamse, Cæsar, John Mogensen, Otto Brandenburg og Kim Larsen. En enkelt sang eller to af Johnny Cash eller Elvis kan der også blive plads til.

Det hele krydres som sædvanligt med anekdoter og kaskader af løgnehistorier.
Varighed: 2×45 min. plus evt. pause.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 2250,-. Prisen ved booking fredag, lørdag og søndag er kr. 2750,-

Ole Bech
Jeg er en professionel sanger og guitarist. Jeg har 12 års erfaring særligt inden for rock, blues og Soul Bands og spiller bl.a. The Pocket Players, Soulmates og Remedy. Jeg optræder også som solist med viser af bl.a. John Mogensen, Four Jacks, Elvis, Beatles, Tommy Steele, Kim Larsen og mange flere. Hjemmeside: www.olebech.dk