40 år som journalist

Jeg har mødt en grædende mand i Gaza, interviewet narkomanen Christiane F. i hendes seng og været tæt på ulykken ved Roskilde Festival, der kostede ni unge mænd livet.

Jeg har mødt den gamle mand fra havet på Cuba, interviewet Franz Beckenbauer, jeg var med ved VM i fodbold i Mexico i 1986, og jeg har skrevet fra filmfestivalen i Berlin i næsten 30 år.

Jeg er stadig aktiv journalist ved Jysk Fynske Medier og fortæller gerne om 40 år i et fag, jeg elsker, og som har givet mig mange oplevelser for livet.

Pris: 2750 kr. + kørsel

Carsten Benny Grubach
Appetit på viden? Det kan betale sig at være nysgerrighed. Det er min erfaring. Mit navn er Carsten B. Grubach. Jeg turnerer med Kolding som udgangspunkt landet rundt med fire foredrag - om mine 40 år som journalist, om Berlin, som jeg kender som min egen bukselomme, om tysk øl, som jeg gerne vil udskænke min viden om, og om en USA-Canada-tur, der giver endnu mere appetit på de to store lande over there.