Årstidens skønne sange med ønskekoncert

Den danske sangskat er fuld af sange, der beskriver årets gang. Om det er forår, sommer, efterår eller vinter, har de hver især deres egne sange.

I dette foredrag skal vi synge den aktuelle årstids sange, som vi kender dem fra Højskolesangbogen. Vi skal også synge nogle af de nye årstidssange, der er kommet med i den seneste 19.  udgave af Højskolesangbogen. Ind imellem sangene kommer jeg bl.a. ind på begivenheder, som hører den pågældende årstid til.

Efter kaffepausen går vi over i et mix af sange fra populærmusikken med mulighed for ‘ønskekoncert’.

Foredraget kan tilpasses alle målgrupper.
Varighed: 2×45 min. plus evt. pause.
Lydudstyr og sangark medbringes.

Lisa Kock Nielsen

Jeg har underholdt i 20 år med sang og musik, både solo og duo. Jeg brænder for fællessang og den glæde og det fællesskab, det giver, når mennesker synger sammen. I foredragene fortæller jeg om dagens emne og sammen synger vi sange, der passer til. Jeg har transponeret alle sange ned i et toneleje, der passer godt til de fleste sangstemmer, det gør det mere rart og dejligt at synge med.

Hjemmeside: www.lisanielsen.dk