1900 kr.

Musik, sang og teater. Klaver

Alsang 2020: Fællessang til fejring af 75-året for befrielsen og 100-året for genforeningen

I anledning af 75-året for befrielsen har SpilDansk, hvor Thorkild Petersen er aktiv, igangsat projektet “Alsang 2020”. Året 2020 falder jo også sammen med 100-året for genforeningen i 1920, og disse begivenheder fejres med fællessang – og vi begynder allerede i 2019.

Sammen med Thorkild synger vi i fællesskab de gamle befrielsessange, gerne både udendørs og indendørs. Det bliver en fornøjelig dag, hvor vi også kommer til at synge de danske sange, vi kender så godt, og tager fat i et mere moderne repertoire også.

Det vigtige er, at vi mødes og synger sammen til en dejlig sangaften.
Varighed: Ca. 2×45 min. Kan tilpasses efter ønske.
Udstyr: Gerne Ældresagens sangbog, Højskole-, Senior-, DGI-sangbogen eller lignende.
Pris: kr. 1900,- (ekskl. transportudgifter).

Thorkild Petersen
Når lejligheden byder sig, er jeg at finde, hvor der er et publikum, der gerne vil bruge et par hyggelige timer med danske og nordiske sange. Jeg spiller 6- og 12-strenget akustisk guitar og synger alle de sange, jeg selv holder af - ofte i sognegårde, foreninger, klubber, aftenskoler, forsamlingshuse, institutioner, m.v. Konceptet er gode sange og fortællinger, der på oplysende, underholdende og morsom vis bidrager til en god oplevelse for alle. Hjemmeside: www.thorkildp.dk