“Den forbandede ø”

Bodil Johanne Jørgensen tager udgangspunkt i sin bog “Den forbandede ø”. Om en anderledes opvækst i 1950erne i et isoleret samfund og en isoleret familie.

Alrø i Horsens Fjord. Selvom der siden 1930erne var en dæmning, forblev alrøerne øboere i mange år. En tid med andre værdier og normer. For længe siden, – og så alligevel ikke. Bodil Johanne fortæller om tilblivelsen af erindringsromanen. En lang rejse.
Om forandringer, mod, angst, natur og det at flytte sig. Det man ikke dør af….
Varighed: 2×45 min. plus evt. pause.
Udstyr: Mikrofon og projektor.

Bodil Johanne Jørgensen
Jeg er foredragsholder, forfatter og globetrotter. Jeg har skrevet syv bøger og holdt foredrag og undervist i mere den 25 år. Jeg har rejst verden tyndt. Testet 118 lande. Mange af dem flere gange. Oprindelig uddannet revisor og ledelsesrådgiver. Jeg elsker at dele mine oplevelser med andre. Hjemmeside: www.bjraadgivning.dk