Musik, sang og teater. Klaver

Den Musikalske Familie

Teenagebrødrene Halfdan og Andreas optræder med violin og sang sammen med deres mor på harmonika, og når de fremfører de gamle sange genoplever publikum, hvordan det var at være ung.

Det er en forestilling, der kombinerer sang og skuespil, og hvor kendte og elskede melodier bliver fremført af ungdommen. Med en god portion humor, er de velkendte klassikere blevet sat ind i en ny sammenhæng. Lillebror hylder det enkle liv i Duerne flyver og Er du dus med himlens fugle, mens storebror har meget travlt med at fremhæve sin egen succes i Man kan vel ikke gøre for, at man har charme. Pigernes opmærksomhed ligger dem meget på sinde i sange som Der kommer altid en sporvogn og en pige til.
Varighed: 2×45 min. plus evt. pause.
Udstyr: Mikrofon.

Den Musikalske Familie

ved Halfdan, Andreas og Helle Asmild.

Halfdan og Andreas har stået på en scene flere gange, end de kan huske. Violin har de spillet fra 3 års-alderen, og de har optrådt, siden de var 6 år gamle. Begge har gået på MGK (konservatorieforberedende undervisning) og er dertil fastansatte kirkesangere. Deres mor er uddannet musiker.