Musik, sang og teater. Klaver

Det sjove er, at det var alvor

Fra et liv med musik fortæller Anders Errboe om samarbejde og venskaber med en række notabiliteter som Jesper Klein, Gitte Hænning, Waage Sandø, Ole Thestrup og mange flere. Vi hører om Harmoniorkestret Kærne, Østjysk Musikforsyning og teatret, som har bragt Anders Errboe mange gode og inspirerende møder med mennesker i Aarhus og ude omkring.

Med smil på læben og kontrabas under armen fortæller han om beretningerne og supplerer undervejs med sang og musik.
Udstyr: Ingen krav.

Anders Errboe
Jeg er musiker, rejseleder, forfatter af lokalhistorie og har over 10 års erfaring som foredragsholder. Jeg er tidligere kapelmester for Harmoniorkestret Kærne og Østjysk Musikforsyning, og jeg har arbejdet med revyer i 25 år. I 2004 blev jeg tildelt Skuespillerforeningens hæderspris for mit mangeårige teater- og revyarbejde. Hjemmeside: www.errboe.dk