Samfund og kultur, menneskeikoner

Eftersøgning: den sidste socialdemokrat

Foredragsholderen har gennem flere år rejst landet tyndt med dette foredrag, og han har ledt efter de grundlæggende socialdemokratiske værdier i en tid, hvor den socialdemokratiske arbejderbevægelse mister styrke overalt i Europa.

Eftersøgningen har indtil videre ikke båret frugt. De socialdemokratiske grundværdier er forsvundet, men eftersøgningen fortsætter.
Udstyr: Projektor og en bærbar pc. Foredragsholderen tager sin egen bærbare pc og kabler med, som kan benyttes, hvis der fra projektoren er en vga- og/eller hdmi-udgang. I flere af foredragene er der brug for et lydanlæg – dette aftales nærmere ved booking. Ved foredrag i større lokaler er der brug for knaphulsmikrofon.
Pris: kr. 1900,- (ekskl. transportudgifter).

Steen Ole Hedelund Jørgensen
Jeg er uddannet journalist og lærer og har arbejdet i Danmarks Radio på Østjyllands Radio, som reporter på TV Avisen og som leder i DR's afdeling i Aarhus. Desuden har jeg arbejdet som freelancejournalist og som lærer i folkeskolen og på højskoler samt som leder af en friskole. I dag læser jeg teologi og arbejder som forfatter. Gennem 20 år har jeg holdt foredrag.