Emma Gads Takt & Tone

Et cabaret-foredrag om den bog alle har en mening om, uden at have læst den.

Begreberne “Emma Gad” og “Takt og Tone” er en del af vores kultur og noget vi alle, og måske især medierne, meget ofte refererer til. Men sjovt nok ved ret få af os, hvad der rent faktisk står i bogen – og de fleste ville blive overraskede hvis de læste den.

Jeg præsenterer derfor denne cabaret-forestilling, som lærer os bogen og mennesket bag at kende – på en humoristisk, musikalsk og litterært-underholdende måde.

I forestillingen er der sjove citater, oplæsninger fra bogen, alvorsord, afsnit om Emma Gad som person samt masser af kendte viser og sange, som på underholdende vis kommenterer indholdet. Sangene og viserne er bl.a. ‘Penge’,  ‘Bar’ det var mig’, ‘Kys hinanden’, ‘Jeg snakker med mig selv’ ‘Månestrålen’,  ‘Konen, kællingen, madammen’ og ‘Jeg sætter min hat som jeg vil’.
Varighed: Ca. 42 + 38 min. ekskl. pause.
Udstyr: Medbringer selv, har brug for 1,5-2 timer til at stille op.
Pris: 3250 kr. + kørsel

Allan Høier
Jeg er privatuddannet visesanger med speciale i det dansk-svenske repertoire. Jeg har været sanger i 17 cabaret'er og musikforestillinger med Teatret OPtimis, har lavet adskillige roste vise-CD'er og optrådt i radio og TV. Er desuden administrator og blæksprutte. Hjemmeside: https://www.optimis.dk/