Wales

England – Skotland – Wales

Kom med til et foredrag, hvor vi besøger Europas største ø lige efter Brexit-afstemningen. Hør Ole Christiansens fortælling om oplevelser og besøg af mange forskellige steder.

Foredraget vil blandt andet komme omkring besøg på følgende steder: Universitetsbyen Oxford, Shakespeares Stratford-upon-Avon, Snowdonia – nationalparken i Wales, Caernarfon by og Castle, damptog fra Portmadog til Ffestinog i Snowdonia, Lake District og romantiske Lake Windermere, Skotlands smukke hovedstad Edinburgh, kystbyen Whitby i Yorkshire, Goathland kendt fra Harry Potter og serien Små og Store Synder, York – Vikingernes by og Cambridge.
Varighed: 1½ time plus evt. pause.
Udstyr: Skærm og gerne projektor. Projektor kan evt. medbringes af foredragsholderen.

Ole Christiansen
Jeg er Lektor med en cand.mag. i engelsk og idræt. Jeg har 33 års erfaring i at holde foredrag og har undervist på flere gymnasier og HF-skoler. Jeg har også været ekstern censor ved læreruddannelsen i engelsk.