Musik, sang og teater. Klaver

Fællessang og underholdning

Kom med til fællessang for det modne publikum, hvor vi synger de populære danske sange fra de sidste 50 år.

Repertoiret er især dansktop fra Jørn Hjortings glansperiode og af John Mogensen, Bamses Venner, Teddy Edelmann, Keld Heick, Johnny Reimar, Bjørn Tidemand og mange flere.

Vi kommer også til at høre nyere sange af bl.a. Kim Larsen, Lars Lilholt, Sebastian og Steffen Brandt. Med andre ord bliver det en musikalsk dag med fællessang og alt det gode fra Giro 413.
Udstyr: Ingen krav.

Jan Kolling
Jeg har været forsanger i ”Roger and Over” i over 20 år og er kendt for hittet Volvo B18 210. Jeg har været med i Top Charlie flere gange og har også undervist i musik. Igennem 25 år har jeg holdt musikalske arrangementer i firmaer, til konferencer, receptioner, privatfester, på lokalcentre og til teambuilding. Til mine foredrag prøver jeg altid at skabe en fælles sangoplevelse og et godt grin. Hjemmeside: www.jankolling.dk