Jens Peter Madsen

Fortæl de gode historier – sådan kan du ændre din egen livshistorie

Historiefortæller Jens Peter Madsen fortæller et udvalg af sine mest muntre livshistorier og viser hvordan livsglæde, humor og det gode liv vokser, når man begynder med de gode historier.

Det er historier om hverdagslivets udfordringer og muligheder i barndom, ungdom og voksenliv. Historier som de fleste vil genkende fra deres eget liv.

Du bestemmer selv, om du vil starte med at fortælle “de gode historier” eller du vil starte med de dårlige.
Når vi fortæller vores gode historier, om dengang hvor vi følte os værdsat, anerkendt eller heldig, så kommer de fleste af os i tanker om flere lignende historier og så er vi på vej mod et mere positivt syn på os selv og det liv vi har levet.

Jens Peter Madsen
Jeg er en rigtig historiefortæller, som sætter gang i erindringer og spreder fortælleglæde med historier, som jeg selv fik fortalt som barn, eller som jeg selv har forfattet gennem et langt liv som seminarielærer og kunstner. Jeg har holdt foredrag om fortælling i mere end 25 år og er nu aktuel med bogen Lige ud af hovedet og uden bog - sådan bliver du verdens bedste historiefortæller. Hjemmeside: www.jenspetermadsen.dk Jens Peter Madsen er også aktuel med konceptet Fortælletime DIREKTE, som er en internetudgave af en meget gammel tradition, som mange ældre kender fra deres skoletid. Se mere her: https://www.youtube.com/user/digitalstorytellerdk/videos