Det gode liv, glade mennesker

Håndlæsningens kunst

Kom med til dette spændende foredrag, hvor vi dykker ned i håndlæsningen og dens historie.

Hvordan gør man? Hvad er det, man kan se i hånden? Er det hele bare humbug – eller er det seriøse teknikker? Hvad kan man bruge en håndlæsning til? Er der blandet clairvoyance ind i det?

Få et indblik i håndlæsningen, hvordan og hvorfor af en håndlæser med mange år i bagagen.
Udstyr: Mikrofon og gerne projektor.

Lis Rytter
Jeg er terapeut, forfatter, clairvoyant håndlæser, voksenunderviser og foredragsholder gennem mere end 10 år og har i en årrække været ansat i rollen som præsteenke i Den Gamle By. Jeg lever efter opskriften: Sæt en positiv endelse på en tænkt negativ tanke og fokuser på det positive - for selv når det hele går skævt, kan man finde noget godt.