Musik, sang og teater. Klaver

Halfdan Rasmussens vidunderlige humor

I dette foredrag vil Poul Erik anvende det omfattende materiale fra Halfdan Rasmussens vidunderlige digte, historier og sange.

Han har instrumenter med og vil spille en del af Halfdans værker: Fra “Mariehønen Evigglad” til “Noget om skærsommernætter”

Halfdan Rasmussen var en fantastisk digter og poet og kunne fortælle de mest komplicerede ting med en underfundig humor, som vi alle kender og holder af!

Poul Erik Panduro - Panduro One-man-band
Jeg har været professionel musiker i mere end 30 år og spiller til alle slags fester - fra børnefester til diamantbryllupper. Jeg har mere end 1000 melodier i nodebogen, og også nogle stykker i hovedet! De mange års erfaring har givet et kæmperepertoire i mange genrer: latin, swing, populærmusik, viser og sange, gæsterne kan synge med på. Hjemmeside: www.panduromusik.dk