hawaii

Hawai’i – Naturens mesterværk

For mig var mødet med Hawai’i en så stærk oplevelse, at jeg måtte tilbage og opleve det igen og igen. Belønningen blev et indblik i øernes oprindelse, befolkningens mangfoldighed og livsstil samt en dyb respekt for naturen og de voldsomme naturkræfter, der har formet og stadig former øerne.

Med mit kamera har jeg rejst rundt og forsøgt at indfange stemningen. Resultatet kan ses i bogen Hawai’i Naturens mesterværk.

Foredraget beskriver i ord og billeder nogle af de oplevelser, der venter på Hawai’i.
Udstyr: Mikrofon og højtaler (hvis nødvendigt).
Pris: kr. 1900,- (+ transport efter aftale).

Aase Thomassen
Jeg blev aldrig træt af at lytte, når mine bedsteforældre fortalte om deres kamp for det daglige brød. I respekt for deres og andres indsats, skrev jeg min første bog. Den er siden fulgt op af andre skæbnefortællinger og af bøgerne Hawai'i Naturens Mesterværk og Jeanne d'Arc Heks eller Helgen Hjemmeside: www.aasethomassen.dk