Historien om Cliff Richard

Man var enten til Elvis eller Cliff, Beatles eller Stones. Karsten Holm var selv til lidt af det hele, og selvom Elvis var hans største idol, fulgte Cliff lige efter. Karstens første rigtige LP var da også med Cliff, og han har fulgt sangeren hele vejen. Cliff bliver kaldt den evige teenager – og det kan der måske være noget om.

Til foredraget fortæller Karsten Holm historien om Harry Roger Web, som Cliff Richard faktisk er døbt. Han fortæller om drengeårene, den tidlige start i 1958, hvor Cliff brød igennem med “Move it” – Europas første rock´n’roll-nummer – og videre frem.

Til næste år har manden været på toppen i 60 år, og det fejrer vi til dette foredrag, hvor Karsten også synger nogle af de velkendte sange.
Varighed: 2×45 min.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 4250,- i dagstimerne, kr. 5250,- i aftentimerne, og kr. 6250,- i weekenden.

Karsten Holm
Jeg er konservatorieuddannet sanger og entertainer og har førhen medvirket i adskillige musicals på bl.a. Aarhus Teater og Svalegangen. Jeg har holdt foredrag i mere end 15 år, og er for tiden aktuel med kirkekoncerterne Cohen i kirken, Cash i kirken og Elvis i kirken samt syv forskellige sangforedrag. Hjemmeside: www.karstenholm.dk