Historien om Elvis Presley

Elvis Presley er i den brede offentlighed mest kendt for rock’n’roll og de på hans tid vovede hoftesving. Men Elvis var et troende menneske og havde en særlig passion for gospelsange, som han ofte og gerne sang med stor indlevelse og nærvær.

Karsten Holm fortæller den spændende historie om Elvis Presley og synger både nogle af de kendte og mindre kendte sange.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 4250,- i dagstimerne, kr. 5250,- i aftentimerne, og kr. 6250,- i weekenden.

Karsten Holm
Jeg er konservatorieuddannet sanger og entertainer og har førhen medvirket i adskillige musicals på bl.a. Aarhus Teater og Svalegangen. Jeg har holdt foredrag i mere end 15 år, og er for tiden aktuel med kirkekoncerterne Cohen i kirken, Cash i kirken og Elvis i kirken samt syv forskellige sangforedrag. Hjemmeside: www.karstenholm.dk