Historien om John Mogensen

“Historien om John Mogensen” er en rejse gennem hans turbulente liv; fra Blue Boys til Four Jacks og til solokarrieren.

Til foredraget vil Karsten Holm først og fremmest fokusere på tiden fra John Mogensens solokarriere i 70’erne til hans alt for tidlige død den 10. april 1977.

Vi kommer både til at høre om den store danske musikers liv, og Karsten vil også spille en række af hans kendte sange. Sangene bliver udført i Karstens personlige fortolkning og får tilført en up to date-lyd.
Varighed: 2×45 min.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 4250,- i dagstimerne, kr. 5250,- i aftentimerne, og kr. 6250,- i weekenden.

Karsten Holm
Jeg er konservatorieuddannet sanger og entertainer og har førhen medvirket i adskillige musicals på bl.a. Aarhus Teater og Svalegangen. Jeg har holdt foredrag i mere end 15 år, og er for tiden aktuel med kirkekoncerterne Cohen i kirken, Cash i kirken og Elvis i kirken samt syv forskellige sangforedrag. Hjemmeside: www.karstenholm.dk