Kim Larsen

Historien om Kim Larsen

Danmarks nationalskjald, Den store gavflab – eller bare Kim Larsen.

Da Kim Larsen startede som sanger i begyndelsen af 70’erne, var han én af de kunstnere, som man enten ikke kunne fordrage eller elskede. Alt dette er ændret i dag. For alle elsker Kim Larsen – ung som gammel.

I løbet af disse musikalske timer spiller og synger Karsten Holm en række af de sange, vi kender så godt, og vi hører historien om den store musiker.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 4250,- i dagstimerne, kr. 5250,- i aftentimerne, og kr. 6250,- i weekenden.

Karsten Holm
Jeg er konservatorieuddannet sanger og entertainer og har førhen medvirket i adskillige musicals på bl.a. Aarhus Teater og Svalegangen. Jeg har holdt foredrag i mere end 15 år, og er for tiden aktuel med kirkekoncerterne Cohen i kirken, Cash i kirken og Elvis i kirken samt syv forskellige sangforedrag. Hjemmeside: www.karstenholm.dk