Historien om Otto Brandenburg

Otto Brandenburg var Danmarks første teenageidol og Danmarks egen Elvis, og han har haft en enorm betydning for danskerne i over 50 år.

Til dette musikalske foredrag skal vi høre om hans tid i Four Jacks, om rockens komme til Danmark, om hans idoltid og om hvordan denne tid sluttede lige så hurtigt, som den var kommet. Vi skal se, hvor bredt Otto Brandenburgs talent var, og høre, hvordan han spillede alt fra dansktop til viser.

Karsten Holm fortæller også om Brandenburgs liv og op- og nedture, men først og fremmest skal vi høre en række af de velkendte sange som “To lys på et bord”, “Når en sailor går i land” og “Har du set Mona Lisa”.
Udstyr: Ingen krav.
Pris: kr. 4250,- i dagstimerne, kr. 5250,- i aftentimerne, og kr. 6250,- i weekender.

Karsten Holm
Jeg er konservatorieuddannet sanger og entertainer og har førhen medvirket i adskillige musicals på bl.a. Aarhus Teater og Svalegangen. Jeg har holdt foredrag i mere end 15 år, og er for tiden aktuel med kirkekoncerterne Cohen i kirken, Cash i kirken og Elvis i kirken samt syv forskellige sangforedrag. Hjemmeside: www.karstenholm.dk