Stan Urban

History of Rock’n’roll

Historien startede tilbage i 1948, hvor de første melodier begyndte at indeholde ordet “Rock’n’roll” i titlerne, bl.a. Good Rocking Tonight (Roy Brown) og Rock All Night Long (The Ravens).

I dette musikalske arrangement bliver publikum taget med på en musikalsk rejse gennem rock’n’rollens historie – ledt godt på vej af Stan Urban, som fortæller, synger og spiller. Der vil være ægte rock’n’roll i 50’er lyd.
Stan Urban optræder primært på engelsk.
Pris: kr. 4750,-

Stan Urban
Jeg er sanger og pianist. Jeg er født i Skotland, men nu er jeg bosat i Danmark. Jeg har i kraft af mit ekvilibristiske rock'n'roll-piano optrådt med et hav af rock'n'rollens legender. Jeg bevæger mig inden for 50'er-rocken og spiller med stor energi med nutidens sjæl og uden syntetiske lift - det er den ægte vare, der leveres til publikum. Hjemmeside: www.stanurban.dk