Livsfortællinger, udvikling fra ung til gammel

Hjorth Tonight – Today

Oplev Carsten Hjorth til dette foredrag for det modne seniorpublikum. Her fortæller han bl.a. om sit spændende job som tv-vært og om den muntre tid med de mange revyer over det ganske danske land.

Hør også om samarbejdet med de mange “kendte kendisser” og om de festlige opgaver som speaker og konferencier til et utal af arrangementer. Foredraget rundes af med fortællinger fra de “gode gamle dage” om Carstens tid som bankmand.

Så kom med til et festligt foredrag krydret med muntre anekdoter og historier, revyindslag, festlig oplæsning, hyggelig quiz og højt humør!
Udstyr: Trådløs mikrofon og stativ (aftales nærmere).

Carsten Hjorth
Jeg er oprindeligt uddannet bankmand i Handelsbanken Aarhus, men har i 30 år arbejdet som tv-vært på Aarhus-kanalen, TV 2 og TV 2 Østjylland. Gennem 45 år har jeg været skuespiller i revyer på kroer, hoteller og spillesteder over hele Danmark, og så har jeg været konferencier og speaker til bil- og quizshows og på markeds- og torvedage. Derudover har jeg lavet senior-underholdning i foreninger og klubber, og jeg har snart 20 års erfaring med at holde foredrag. Hjemmeside: www.hjorthtonight.dk