Husker du?

Et foredrag med sange, musik og historier, som vækker både minderne og nutiden til live

De fleste af os bliver mere glemsomme med alderen og stadigt flere af os bliver ramt af demens og anden henfald af hukommelse og mentale færdigheder.

Men vi kan alle erindre meget mere end vi tror, særligt det som skete tidligt i vores barndom og ungdom, og det er for de fleste af os forbundet med stor glæde, at genkalde netop de erindringer.

Jørgen og Jens sætter gang i erindringerne med et muntert program af melodier, dansetoner, kendte historier, sanseøvelser og fællessange.

Jens Peter Madsen
Jeg er en rigtig historiefortæller, som sætter gang i erindringer og spreder fortælleglæde med historier, som jeg selv fik fortalt som barn, eller som jeg selv har forfattet gennem et langt liv som seminarielærer og kunstner. Jeg har holdt foredrag om fortælling i mere end 25 år og er nu aktuel med bogen Lige ud af hovedet og uden bog - sådan bliver du verdens bedste historiefortæller. Hjemmeside: www.jenspetermadsen.dk Jens Peter Madsen er også aktuel med konceptet Fortælletime DIREKTE, som er en internetudgave af en meget gammel tradition, som mange ældre kender fra deres skoletid. Se mere her: https://www.youtube.com/user/digitalstorytellerdk/videos