Musik, sang og teater. Klaver

I Osvalds vise-univers

Stig Nørregård tager publikum med på en musikalsk rundrejse i revyens vise-univers med visefortolkning, foredrag og fællessang.

Med toner fra klaveret inviterer han publikum med til en “gæt en revysang-quiz”. Herefter står den på fællessang og foredrag om fænomenet Osvald Helmuth og hans liv.

Publikum er typisk fra 60 år og op, men alle er velkomne – sang og musik kender ingen (alders)grænser.
Varighed: 2×60 min. eller efter aftale.
Udstyr: Klaver/flygel.

Stig Nørregård - Stig på revyen
Jeg har gennem mange år haft musikken helt tæt inde på livet og er i 1988 uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium. Jeg har siden 1999 optrådt med tre shows med vise-fortolkning, og mine tre programmer hedder: I Osvalds vise-univers, Revyens mestre og Underholdning gennem de sidste 25 år. Hjemmeside: www.revyensmestre.dk