Verden rundt, globus

Med tog rundt i Belgien

Kom med til et foredrag, hvor Ole Christiansen fortæller om sin rejse med tog rundt i Belgien. Foredraget vil omhandle forskellige besøg, f.eks. Belgiens hovedstad Bruxelles. Her vil Ole Christiansen fortælle om Grand Place, Le Bourse, Manneken Pis, Atomium med flere.

Foruden en fortælling om den smukke hovedstad vil der også fortælles om havnebyerne Antwerpen og Oostende, Mechelen, Gent og Brugge. Måske dette foredrag vil inspirere til en tur til Belgien, så kom med til et skønt foredrag.
Varighed: 1½ time plus evt. pause.
Udstyr: Skærm og gerne projektor. Projektor kan evt. medbringes af foredragsholderen.

Ole Christiansen
Jeg er Lektor med en cand.mag. i engelsk og idræt. Jeg har 33 års erfaring i at holde foredrag og har undervist på flere gymnasier og HF-skoler. Jeg har også været ekstern censor ved læreruddannelsen i engelsk.