Livsfortællinger, udvikling fra ung til gammel

Min opvækst på et børnehjem

I dette foredrag fortæller Peder Stougaard stort og småt om først at være på et spædbørnehjem og herefter på et børnehjem indtil sit 14. år. Han har således ikke kendt til andet i sin barndom.

Foredraget vil handle om livet på et børnehjem og krydres med anekdoter og tanker om samfundet og verden i dag. Peder Stougaard er meget åben, og han har ikke noget at skjule. Han er den, han er, og siger selv: “Kan man lide mig, så er det fint, og kan man ikke, er det også fint.” Kom til et foredrag og få et indblik i livet på et børnehjem.
Varighed: 2 timer inkl. pause.
Udstyr: Mikrofon.

Peder Stougaard
Jeg har i mange år interesseret mig for og samlet på plakater. Den stigende interesse inden for plakater resulterede i 1993 i stiftelsen af Dansk Plakatmuseum. Dansk Plakatmuseum er placeret i Aarhus, og samlingen er på omkring 400.000 plakater. Foruden at være plakat-entusiast er jeg også billedkunstner, og så har jeg 13 års erfaring med at holde foredrag om mine passioner og fortællinger.