Musik, sang og teater. Klaver

Musik fra teaterets verden

Kom med til et musikforedrag, hvor vi hører et hav af sange, viser, digte og scener fra forskellige stykker, som Hother Bøndorff har stået på scenen med.

Vi kommer bl.a. til at høre sange af Halfdan Rasmussen, Benny Andersen, Jacques Brel og Cole Porter samt tekster af Bertolt Brecht, Leif Panduro, Jesper Jensen og mange flere.

Det bliver en underholdende fortælling, der både appellerer til grinet og giver tilskueren noget at tænke over.
Varighed: 2×45 min. plus pause.
Udstyr: Flygel/piano og talemikrofon.

Kurt Frimodt og Hother Bøndorff
Hother er skuespiller og sanger og har stået på scenen i over 40 år, hvoraf de 26 har været på Aarhus Teater. Kurt er uddannet komponist i New York, er klaver- og højskolelærer og har ligeledes optrådt i over 40 år med sit klaver- og guitarspil. Sammen har vi optrådt i revyer siden 2014 og holder nu også musikforedrag. Hjemmeside: www.kurtfrimodt.dk