Øje til øje med den jyske natur

Øje til Øje med den jyske natur

Oplev en anderledes og unik beskrivelse af vores vilde dyr i Danmark og smukke jyske natur, når Søren viser billeder og fortæller både morsomme og spændende fortællinger.

Vi skal desuden se vores natur gennem et flot lysbilledshow, som ledsages af dyrenes egne lyde og underlagt skøn musik. Gennem Sørens kamera ser vi, hvor utrolig tæt på fugle og dyr, han kommer – han behersker nemlig kunsten at “tale” deres sprog.

Dette skal vi også opleve på filmklip fra DR’s tv-udsendelser, hvor Søren lokker vilde danske rådyr og kronhjorte helt hen til sig for at fotografere dem. Dette er en evne, der kræver indlevelse i dyrenes adfærd, og som er særdeles underholdende, når Søren gengiver, hvad dyrene egentlig siger!
Varighed: Tilpasses efter foredragsbestillerens ønske.
Udstyr: Ingen krav.

Søren Ervig
Jeg er forfatter og vildmarksguide. Jeg har gjort det til min livsgerning at søge eventyr, spænding og erfaringer fra mine ture i mange af verdens vildeste og mest eksotiske vildmarker for derefter at formidle oplevelserne til en efterhånden stor læser- og tilhørerskare. Det har jeg nu gjort i mere end 40 år. Hjemmeside: www.soren-ervig.com