Musik, sang og teater. Klaver

Otto Brandenburgs liv og sange

Palle Nielsens hæse stemme og smittende humør sætter rammen for dette foredrag, hvor han fortolker ‘Baggårdspumaen’.

Akkompagneret af pianist Kurt Frimodt leveres der en bred vifte af uforglemmelige hits, som krydres med fortællinger om Ottos musikalske karriere fra start til slut.

Vi kommer blandt mange til at høre de velkendte sange “Alle sømænd er glade for piger”, “Susanne, Birgitte og Hanne” og “To lys på et bord”.
Varighed: 2×45 min. plus pause.
Udstyr: Flygel/piano foretrækkes. Foredragsholderne medbringer selv lille sanganlæg og evt. el-piano.

Kurt Frimodt og Palle Nielsen
Vi har optrådt sammen i mange år, og de sidste 4-5 år har det været med diverse musikforedrag. Kurt er uddannet pianist, komponist og højskolelærer, og Palle er revyforfatter og skuespiller. Musikalitet og humor er gennemgående i alle vores foredrag. Hjemmeside: www.kurtfrimodt.dk