Musik, sang og teater. Klaver

Revyens mestre

Oplev en musikalsk rundrejse i revyens vise-univers. Stig Nørregård vil i dette foredrag indvie publikum i visefortolkning, foredrag og fællessang. Han vil starte foredraget ud med klaverspil, hvorefter publikum bliver præsenteret for quizzen “Gæt en revysang”.

Herefter står den på fællessang og foredrag om de gamle kendinge som Poul Reichhardt, Ove Sprogøe og Røde, Victor Borge, Ebbe Rode og nogle af dem fra tv-serien Matador, såsom Arthur Jensen, Buster Larsen og Helge Kjærulf Schmidt. Dirch Passer kigger også forbi.
Varighed: 2×60 min. eller efter aftale.
Udstyr: Klaver/flygel.

Stig Nørregård - Stig på revyen
Jeg har gennem mange år haft musikken helt tæt inde på livet og er i 1988 uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium. Jeg har siden 1999 optrådt med tre shows med vise-fortolkning, og mine tre programmer hedder: I Osvalds vise-univers, Revyens mestre og Underholdning gennem de sidste 25 år. Hjemmeside: www.revyensmestre.dk