Musik, sang og teater. Klaver

Sarah & the Old Boys Rockin’

Musikerne i Old Boys Rockin’ er fundet sammen om de gode melodier og tekster fra dengang til nu, og de spiller musik med gang i.

Nogen ville kalde det pigtråd, og det er til dels korrekt, men bandet vil ikke afgrænse repertoiret til et bestemt årti. Musikken er rock and roll, og vi kommer både til at kunne høre Elvis, lidt country af Johnny Cash, musik af Thomas Kjellerup, Poul Krebs, Kim Larsen og De gyldne løver – og så alt andet ind i mellem, bl.a. ballader.
Varighed: 2×45 min.
Udstyr: Ingen krav.

Sarah & the Old Boys Rockin'
Bandet er sammensat af garvede musikere fra forskellige afskygninger af musiklivet. Vi består af sanger og guitarist Allan Haagensen, sanger Sarah Sandgaard, Jens Lohmann på guitar, Jørgen Holmstrand på trommer og Svend Løwe på bas. Det grå hår hos tre af musikerne fornægter sig ikke, men krydret med en lidt yngre trommeslager og en helt ung sanger er det den perfekte sammensætning - så tag ikke fejl, den ægte spilleglæde er intakt.