Livsfortællinger, udvikling fra ung til gammel

Sig farvel til din indre jantelov og udlev din livsdrøm

Et foredrag om en inspirerende og passioneret vej til at leve af sin selvstændige business! Foredraget henvender sig til iværksættere, der drømmer om at realisere livsdrømmen og leve som selvstændig.

Jeg fortæller min personlige historie om vejen til succes og realisation af livsdrømmen som selvstændig psykoterapeut/foredragsholder.

I foredraget får du min personlige historie, hvor jeg fortæller om min baggrund, min spirituelle åbning, min frygt, håb og drømme, som gik i opfyldelse – da jeg slap sin indre kraft fri og forlod de indre negative dogmer og forbehold om det at arbejde i den psykoterapeutiske branche.

Min vej frem – da jeg forlod min tvivl kom jeg til at leve af min forretning!

Min vej til succes som selvstændig psykoterapeut og foredragsholder har været en spændende og udviklende rejse. Jeg tilbyder dig, der drømmer om at blive selvstændig, mulighed for at høste af mine erfaringer.

I foredraget vil jeg inddrage:

• Hvordan det at forlade min tvivl åbnede op for at leve af min forretning!
  • Min egen spirituelle og tillidsfulde proces i vejen frem mod succes
  • Hvordan en levet og personlig historie også langsomt blev en del af min levevej som selvstændig foredragsholder- og kursusleder.
  • En lang række markedsførings- og salgsstrategier
  • Brugbar inspiration, viden og gode ideer, til dig der vil udfolde din passion.
  • Vigtigheden af at investere både tid og penge i sin virksomhed, så den ser professionel ud udadtil.

Varighed: 2 timer inkl. en pause.
Udstyr: PC og projektor.

Hanne Kirkegaard
Jeg er uddannet cand.mag. i dansk og psykologi i 2001 og psykoterapeut MPF i 2011. Siden 2012 har jeg arbejdet som selvstændig psykoterapeut MPF i eget firma, som tilbyder terapi, coaching, foredrag, akut psykologisk krisehjælp, supervision til fagfolk m.m. Jeg har stor erfaring i at arbejde med personlighedsforstyrrede mennesker, bl.a. gennem min rolle som ekstern mentor fra 2007-2012. Hertil har jeg stor erfaring i at arbejde med spiseforstyrrede samt deres pårørende. Jeg har holdt utallige foredrag siden 2007 over hele landet. Jeg har faciliteret gruppeforløb og kurser i selvstændigt regi siden 2009. Hjemmeside: www.hannekirkegaard.dk