Kåre Sundmark Slut Fred Med Din Medicin

Slut fred med din medicin – Et underholdende foredrag om alt det, din læge ikke har tid til at fortælle

Dette er foredraget for dig, som tit har spurgt dig selv: Hvorfor udskriver min læge medicin med så mange bivirkninger – han/hun må da have dårlig samvittighed? Og hvorfor er indlægssedlen så lang? Hvor kommer medicinen egentlig fra? Hvorfor er den så dyr? Hvad er en bivirkning, og hvorfor står der altid så mange? Hvad er kopi-medicin? Hvorfor svarer min læge undvigende, når jeg fortæller, at jeg tager et naturlægemiddel – det må da være bedre og med færre bivirkninger?

Disse og mange andre spørgsmål får du svar på i dette “beroligende” – men langt fra søvndyssende – foredrag, som får brikkerne til at falde på plads. Og bare rolig – der forekommer ingen uforståelig læge-latin eller kemiske formler.
Varighed: 2 timer inkl. pause.
Udstyr: Projektor, mikrofon, lærred. Projektor og mikrofon kan evt. medbringes af foredragsholderen.

Kåre Sundmark
Jeg har foretaget nogle markante karriereskift fra værdsat folkeskolelærer, der kunne fortælle ungerne ”en god røverhistorie”, til lægemiddelkonsulent med stor specialviden og international anerkendelser for godt salg. Jeg er måske landets ældste statsanerkendte fitnessinstruktør og er desuden EU-certificeret personlig træner, og så har jeg i snart 7 år holdt foredrag om motion, motivation og medicin. Hjemmeside: www.sundmark.dk