Lis Rytter - Den gamle by

“Som en rejse tilbage i tiden”

Oplev Lis Rytter når hun fortæller om, hvordan det er at arbejde som præsteenke i Den Gamle By og leve sig ind i og være i rollen en hel dag. Hør hvordan det er næsten at føle, at man faktisk bor i det hus, man er i, og virkelig mærke, hvordan det var at leve i 1833.

Blandt de mange historier, Lis kan fortælle som præsteenke, er historien om H.C. Andersen, der som barn kom i lejligheden hos præsteenken. Lis fortæller også om skikkene på denne tid – og en sang bliver det også til.
Udstyr: Mikrofon og gerne projektor.

Lis Rytter
Jeg er terapeut, forfatter, clairvoyant håndlæser, voksenunderviser og foredragsholder gennem mere end 10 år og har i en årrække været ansat i rollen som præsteenke i Den Gamle By. Jeg lever efter opskriften: Sæt en positiv endelse på en tænkt negativ tanke og fokuser på det positive - for selv når det hele går skævt, kan man finde noget godt.