Musik, sang og teater. Klaver

Dansk underholdning gennem 100 år

Stig Nørregård tager publikum med på en musikalsk rejse med dansk underholdning i 100 år. Rejsen går fra afdøde legender som Osvald Helmuth, Arthur Jensen, Helge Kjærulff-Schmidt og Ebbe Rode til nulevende kunstnere som Niels Hausgaard og De Nattergale.

Der bliver ikke lagt op til lange foredrag, men derimod sjove anekdoter og selvfølgelig masser af fællessang.

I vil som altid med toner fra tangenterne blive inviteret til en lille revy-quiz; “hvem var det nu, der sang den”?
Varighed: 2×60 min. eller efter aftale.
Udstyr: Klaver/flygel.

Stig Nørregård - Stig på revyen
Jeg har gennem mange år haft musikken helt tæt inde på livet og er i 1988 uddannet på Det Jyske Musikkonservatorium. Jeg har siden 1999 optrådt med tre shows med vise-fortolkning, og mine tre programmer hedder: I Osvalds vise-univers, Revyens mestre og Underholdning gennem de sidste 25 år. Hjemmeside: www.revyensmestre.dk