Søren Ervig - Rocky Mountains

Vildmarksshow 1

Foredraget indledes med, at vi ser lysbilleder fra Sørens ekspeditioner i de canadiske Rocky Mountains – både i gummibåd og på hesteryg. Dernæst drager vi mod Alaska, hvor vi skal se og høre om det utrolige fiskeri efter gigantiske fladfisk på flere hundrede kilo. Så oplever vi laksefiskeri på Alaskas Kodiak Island, hvor både bjørne og laks kommer på krogen!

Derefter går turen til Afrika i selskab med otte skandinaviske piger, som er på storvildtsjagt på savannen. Pigernes oplevelser er usædvanlige og udbyttet helt utroligt. Som afslutning vises et lysbilledshow om Afrikas natur og dyreliv, som ledsages af skøn musik og naturens egne lyde.

Søren tilbyder yderligere seks vildmarksshows med en blanding af forskellige rejsemål. Se mere på www.soren-ervig.com.
Varighed: Tilpasses efter foredragsbestillerens ønske.
Udstyr: Ingen krav.

Søren Ervig
Jeg er forfatter og vildmarksguide. Jeg har gjort det til min livsgerning at søge eventyr, spænding og erfaringer fra mine ture i mange af verdens vildeste og mest eksotiske vildmarker for derefter at formidle oplevelserne til en efterhånden stor læser- og tilhørerskare. Det har jeg nu gjort i mere end 40 år. Hjemmeside: www.soren-ervig.com