Musik, sang og teater. Klaver

Visesang gennem tiderne

Programmet henvender sig til alle, der kan lide god musik – musik med en melodi, man kan huske, og en tekst, der holder i længden.

Blandt mange flere kommer vi fx til at høre Otto Brandenburgs “Susanne, Birgitte og Hanne”, John Mogensens “Nina, kære Nina”, Birthe Kjærs “Den første kærlighed”, Mills Brothers’ “Be My Life’s Companion”, sange fra “Sommer i Tyrol”, “Lev dit liv, mens du har det” og mange flere.
Udstyr: Gulvplads – gerne 1,5 x 4,5 meter, men intet krav.

Poul Erik Panduro - Panduro One-man-band
Jeg har været professionel musiker i mere end 30 år og spiller til alle slags fester - fra børnefester til diamantbryllupper. Jeg har mere end 1000 melodier i nodebogen, og også nogle stykker i hovedet! De mange års erfaring har givet et kæmperepertoire i mange genrer: latin, swing, populærmusik, viser og sange, gæsterne kan synge med på. Hjemmeside: www.panduromusik.dk