Musik, sang og teater. Klaver

Sigfred Pedersen

Hvem kender ikke “Katinka, Katinka”, “Jeg plukker fløjlsgræs” og “Søren Bramfris lærkesang”? Disse sange kender vi nok, men de færreste er klar over, hvor omfattende Sigfreds visesamling er.

I et musikalsk foredrag fortæller Flemming Både om levemennesket Sigfred Pedersen og om de velkendte viser. Han vil også synge mange af disse og læse de morsomme digte op, og så vil han ikke mindst synge og spille for til en masse fællessange – alt sammen med Sigfred Pedersen som forfatter.

Det er en munter fortælling om et herligt liv, hvor øl, kvinder og tobak var inspirationskilde til en stor samling af humorfyldte og livssprudlende viser.
Varighed: Mellem 2×45 min. og 2×1 time plus evt. pause.
Udstyr: Ingen krav.

Flemming Både
Jeg er professionel foredragsholder, troubadour og musiker. Min musiske uddannelse fra Aalborg Universitet, mine 20 års erfaring som foredragsholder og mine 40 år som musiker og troubadour giver en god ballast, når jeg på humoristisk vis fortæller om de musikalske emner. De musikalske foredrag indeholder alle fællessang. Hjemmeside: www.flemmingbaade.dk