Musik, sang og teater. Klaver

Go’e sange – med mening, humør og til eftertanke

Kom med til nogle musikalske timer, hvor Thorkild Petersen synger og spiller sange af bl.a. Benny Andersen, Jens Louis P., Sigurd Barrett, Jens Memphis, Jens Rosendahl, Piet Hein, Blicher, Sigfred Pedersen, Hans Hartvig Seedorff, Poul Henningsen, Bellman, Evert Taube og mange andre.

Thorkild lægger gerne op til fællessang af hjertens lyst og binder sangene sammen af små anekdoter om den enkelte sang, forfatter eller komponist.

Hvis det ønskes, kan repertoiret evt. aftales på forhånd – og der er nok at vælge imellem.
Varighed: Ca. 2×45 min. Kan tilpasses efter ønske.
Udstyr: Gerne Ældresagens sangbog, Højskole-, Senior-, DGI-sangbogen eller lignende.
Pris: kr. 1900,- (ekskl. transportudgifter).

Thorkild Petersen
Når lejligheden byder sig, er jeg at finde, hvor der er et publikum, der gerne vil bruge et par hyggelige timer med danske og nordiske sange. Jeg spiller 6- og 12-strenget akustisk guitar og synger alle de sange, jeg selv holder af - ofte i sognegårde, foreninger, klubber, aftenskoler, forsamlingshuse, institutioner, m.v. Konceptet er gode sange og fortællinger, der på oplysende, underholdende og morsom vis bidrager til en god oplevelse for alle. Hjemmeside: www.thorkildp.dk