Musik, sang og teater. Klaver

The Beatles – en fantastisk historie

Kom og hør den nærmest utrolige beretning om de fire drenge fra Liverpool, som i 60’erne lagde hele verden for deres fødder med charme, udstråling og helt fantastisk musikalsk talent.

Foredraget kan enten afvikles som:

Fortællingen om The Beatles ledsaget af video-/lyd-eksempler, hvor gruppen selv spiller og synger.
Varighed: 2×45 min. plus pause.
Udstyr: Wifi, projektor, lærred og lydanlæg.

Eller som fortællingen om The Beatles, hvor publikum selv får lov til at synge et udvalg af gruppens sange til foredragsholderens klaverakkompagnement.
Varighed: 2×45 min. plus pause.
Udstyr: Foredragsholderen kan selv medbringe klaver mv.

Peter Søvad
Jeg er uddannet bibliotekar og kontrabassist og er autodidakt sanger og fortæller. Derudover har jeg gennem mange år været højskolelærer, og så har jeg holdt foredrag i mere end 25 år. Jeg er også freelance musiker, sanger og fortæller af historier af alskens slags. Hjemmeside: www.sovad.dk