Finn Tarpgaard

Om mig

Jeg er tidligere efterskoleforstander og nu valgmenighedspræst i en grundtvigsk valgmenighed. Det har givet mig mange års erfaring som fortæller – både til morgensang, aftensang og ikke mindst fortælletimer for eleverne. I denne fortællende verden har både myter og sagn, historiefortælling, litteratur, filosofi m.m. min interesse.

Mine foredrag er derfor i en meget fortællende stil, men også med indslag, hvor tilhørerne får lov både at lytte og reflektere. Derudover er der altid perspektiver, der kan give nyt liv til at tro på det, der virkelig betyder noget, og som ved bevidst fokus udvikler livsglæde og engagement.

Og så tror jeg tror på, at vi ved at indleve os i andre menneskers liv, bliver klogere på både os selv og andre.

Pris: kr. 4000,- + transport (+ 1000 kr. i weekender)

Hjemmeside: www.finntarpgaard.dk

Foredrag