Jane Flarup

Om mig

Jane Flarup har altid interesseret sig for mennesker og for deres måde at skabe mening og glæde i tilværelsen. Hun har undervist i en årrække på Aarhus Universitet, hvor hun har forsket i det gode liv og taknemmelighed. Som journalist på Jyllands-Posten har Jane Flarup skrevet mange artikler om det daglige hverdagsliv og menneskers måde at finde vej i tilværelsen.

Jane Flarup er uddannet coach og Stifinder, er cand.mag. og har en master i positiv psykologi, som også handler om at sætte lys på det, der giver livsglæde, mening og trivsel. Hun har egen virksomhed (janeflarup.dk), hvor hun holder foredrag om især taknemmelighed, og dertil også mange kurser og workshops.

Jane Flarup er medlem af en global forskergruppe, hvor de kobler taknemmelighed på fx HR og den sunde drift af virksomheder.

Foredrag